BB

Ja just det, jag glömde säga att BB-Simon/Jätten/Spännarn var ute på All Star igår.

Hälsade jag på honom?
Näe

Ville jag klämma lite på hans överarmar?
Vad tror du själv...?


Var han omringad av en massa tjejer som tog kort och ville kramas?
Självklart! Han var ju med och vann BigBrother....(?)

Jag har inte sett ett enda avsnitt av BigBrother. det är ju ändå bara en massa människor som blir fulla, spyr och knullar runt. Det kan man ju se vilken lördag som helst. Live. Eller är det bara jag?

Nä, nu blir det tillagning av bakpotatis och tonfiskröra sen ska jag nog våldsgästa nån. Känner för att umgås med någon annan än katten. Det är ju lätt att man blir lite galen i Bunkern så det är ju bra om man tar sig ut ibland...ehum....

Kommentarer
Postat av: fifi

Helt säkert att du inte ville klämma lite på honom?

Jag vet inte ens vem han är…



Om du skaffar Wordfeud och vill spela heter jag FifiYay där.

2011-08-29 @ 11:25:26
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Om du ser honom nästa gång kan du säga "Jag älskar du." Han kommer fatta. Men du kommer inte fatta.

2011-08-29 @ 14:44:10
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0