Faktiskt

så är det som att jag nästan ger upp ibland....det har varit mer ofta den senaste veckan än vanligen.

Men nygammal stad, nytt jobb och tidiga mornar börjar ta ut sin rätt kan jag säga. Det blir ju inte bättre av att jag har en ny lägenhet utan möbler, fast nu ekar det inte lika mkt jämfört med när jag kollade på lägenheten.

Charlie Bronson trovs sådär...vi får se.

Förresten, Ensam mamma-Martin kom tydligen med i Tv3´s program. Vilken tur att jag inte skickade in papprena, annars skulle ni fått se mig på tv. ;)

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Puss.

2011-08-23 @ 21:32:03
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0