Härtan pärtan

Så var det måndag igen, woop woop!
Jag är nog den enda i hela Sverige som faktiskt ville vara på jobbet imorse. Eller?
Det känns bara kul att äntligen få in en liten rutin i vardagen samt att min "kontors-sambo" är tillbaka från utlandet. Nu är det snus, skämt och skratt hela dagarna...

Det går väldigt bra på jobbet faktiskt. Jag har börjat lära mig programmet och lite fler snabbkommandon samt att jag får lite större ordrar att ta hand om. Så nu snart är det på riktigt. Snart kommer min order vara ute i produktion...har jag gjort rätt? Tänk om nån ringer och frågar saker om ordern, va fan säger jag då? Fan nu får jag panik!

Men nu ska vi inte tänka på det. Det är träning som står på schemat.
Idag var jag ute och promenerade i en timme direkt efter jobbet. Sen körde jag lite armhävningar, situps och plankan. Blodpudding blev den fashionabla middagen följt av disk och lite yoga.

Målet är att orka ta mig ut en timme INNAN jobbet, men det ska jag klara!

Förresten det är ingen som har en mikro över?
Är så mkt lättare att göra gröt på morgonen....

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

TA INTE MIN MIKRO!

2011-08-29 @ 23:28:46
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: fifi

Kul att du är så peppad på jobbet, så borde det vara för alla!



Ja, Ellys kinder är världens goaste, vill bara pussa på dem hela tiden!

2011-08-30 @ 21:26:22
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0