Men alltså nej...

Det var en ovanlig men rolig helg.

I fredags våldgästade jag min samåkningspartner och kollade på film med honom, en till från mitt jobb, han flickvän och en trevlig jänta till. det var rätt kul, jag fick ju provköra en grön bil. Med världens baslåda...det kändes som att jag var 18 igen, tihi. Men det var kul ändå. Träffa dom och surra lite, känns som att livet börjat på riktigt så att säga ;)

Igår så var några från fabriken ut och åt, men jag följde inte med. Har faktiskt inte råd om jag ska va ärlig. Men jag mötte upp dom senare på All Star. Dansade lite, surrade och hade kul. Dock drack jag inte men det var kul ändå.

Idag blir det nog bara att se på lite film och plocka i mina lådor samt försöka börja lägga ut Tradera/Blocket. Ta en långpromenad kanske och sen sova tidigt. Jobb imorgon!

Ps. jag sitter och kollar på kattkonpisar åt Charlie på djurskyddets hemsida. Ni kan ju gå in och kolla om det är nån ni tror skulle passa min lilla familj. Djurskyddet Umeå. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0