Day 13 – This week

Nu är det ju onsdag...så kör onsdag till onsdag så får ni en vecka framåt! Eller ska det vara en vecka bakåt? Skit samma, jag gör på mitt sätt ;)

Onsdag:
Skotertur med min darling, väldigt mysigt men lite kallt. Jag kommer ha träningsvärk i armarna imorgon efter att ha klamrat mig fast bakom min karl på skotern. Haha. Jag har även ringt några samtal och gått på promenad med min katt. Fast han gick inte så långt. Katten alltså.

Torsdag:
Börjar väl dagen med plugg följt av en promenad runt byn kanske och sen te och mer plugg. Snart tenta. Men på kvällen ska vi äta middag i stan för att sedan dra oss vidare mot Fjällräven center för lite hockey! Tack svärföräldrarna! Jag ska även få ett samtal från FinInUnder (en jättebra underklädes affär) då jag lämnat in två bh:ar som gått sönder. Tråkigt, men sant...jag har väl frö stora bröst för den modellen helt enkelt. Haha.

Fredag:
Ser väl ut som torsdag (utan hockeyn då) men med ett litet vinglas på kvällen ;)
Nej för tusan, kl 09:00 ska jag på gymmet och få ett nytt träningspass. Blandade känslor inför det. Men efteråt så blir det lite handling på Kvantum, vi måste fylla på frysen inför helgen.

Lördag:
Ehhum....plugg? Öl Emma? Allmänt slapp dag.

Söndag:
Promenad, bakis och plugg...eller näe jag byter ut det sista mot en massa filmer i soffan tillsammans med min kissekatt.

Måndag:
Mera plugg och promenader. Jag ska försöka få tag på en bok också: Sex kilo på sex veckor. Den är slut överallt men vill verkligen ha den. Min vän trassel, som verkligen INTE behöver den för hon är så vacker ändå!, har boken och recepten ser fruktansvärt goda ut. Ingen svår diet direkt samt att nästan alla maträtter är mjölkfria.

Tisdag & onsdag:
Ser likadana ut: plugg och promenad. Jag har verkligen inte tid för annat. Jag har bestämmt mig.



Jag måste även tillägga att bloggning samt Hem till gården är givna saker varje dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0