Litet uppehåll

Hej allihopa! Jag vet att det var typ forever sen jag skrev ett inlägg sist, men har inte orkat. Jag har "pluggat", försökt i alla fall och så har jag försökt lösa det här problemet med att jag jämt är pank. Lösningen på det senaste blev studielån denna termin. Nu har jag råd att vara hemma och plugga samt att jag inte har arbetsförmedlingens krav på mig att söka jobb över hela landet. Varför skulle jag vilja det?
Jajja, tenta imorgon samt handling och diverse hemmafruinköp samt friskisträning och på lördag blir det Larz Kristerz med Emma på Parken!! Wiee!!!

Kommentarer
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-02-17 @ 23:01:52
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0