Skotertur/lunch

Idag tog jag och min sambo en tur upp på Koliden eller Kobergslia med hans skoter. Det var sol ute och inte så kallt samt att ingen av oss hade ätit lunch. Mysigt! Så ni ska få se lite bilder: 


Tog en panoramabild så man fick med hela utsikten


 
Kokostopp med strössel, mums!


Det var så härligt med SOL och att få umgås med min sambo i orange ovan ;)
Skotern måste också frostas av lite



Sen har jag en liten hälsning från Charlie, världens mysigaste katt:


Jag är sååå lat!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

åh vad härligt att åka skoter! har aldrig gjort det:)

SV: en bild är ifrån the Selby och dom andra hittade jag på flickr :)

2011-02-05 @ 13:28:20
URL: http://verily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0