08 - A moment

Jag tror det var när jag och min sambo åkte till Åre tillsammans med två av mina kompisar och min morbror.

Det var jag, min sambo, Kakan och Johan samt min morbror som mötte upp oss i mormors stuga i Åre. Jag, kakan och Johan mötte upp min sambo i stan (övik) och började sedan vår färd mot Åre i hans bil. Jag ville ju vara lite fin för min sambo, då detta var precisi början av vår relation, och hade på mig jeans och t-shirt. Inte ett bra val när man ska åka bil hela dagen.

Jag kände hur bältet tryckte mot min mage och att rastlösheten gjorde sig påmind. Så när vi väl var framme så hade jag världens magont och ville inget hellre än att släppa världens brakare! Men det vågade jag inte. Nu var ju min sambo med, så jag höll tillbaka allt vad jag kunde och sprang på toa så fort jag fick tillfälle.

Nu var det ju så att vi delade rum, jag och min sambo, så jag var ju tvungen att fisa nån gång under resan. Men helst ville jag göra det i sömnen eller nått. Då man inte är medveten om vad man släpper ut, haha. Men åter till ämnet! Min sambo frågade mig vad som var fel och jag berättade att jag hade ont i magen för att jag inte fått prutta.
"Jaha", sa han och la sig ovanpå min mage och tryckte hårt på den. "Prutta då! jag bryr mig inte!". Mer skämtsamt än argt och elakt.

I det ögonblicket insåg jag att det här är en karl att behålla. En man som VILL att jag ska prutta framför honom. Jag var kär.


Jag kan för övrigt berätta att den veckan vi var i Åre bestämde vi att vi var ihop och att vi älskade varandra. Så Åre har en väldigt speciell plats i mitt hjärta...

Kommentarer
Postat av: Smaragdalena

Skönt när man kan släpp... jag menar slappna av med varandra.. ;p



Jag har en utmaning åt dig på min blogg! Kika in så får du se vad den innebär...

KRAM

2011-01-22 @ 02:22:23
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Roxanne

Bakade du en kaka sen då? :-)

2011-01-22 @ 10:52:03
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0