Day 06 – Your day

Min dag började 05:00 imorse, jag kunde inte sova så jag la mig på soffan och kollade på tv med katten i knäet. Han sover hela tiden och vill vara nära mig så mina ögon var inte vackra idag. För er som inte vet så är jag lite allergisk mot pälsdjur, men inte tillräckligt för att få det på papper från min läkare. Jag har bara "förhöjda allergi-värden" = jag är allergisk mot nått men de tänker inte ta reda på vad.

Jajja, efter det så åt jag lite hårdbröd och spelade Fable II till klockan 12. Ja ni såg rätt, jag är en spel-nörd och jag älskar fantasy! Typ Harry Potter (love it), Sagan om ringen och nästan alla böcker av David Eddings. Jag försöker spela ut fable II så jag kan börja med trean som jag fick i julklapp av min sambo. Storyn har jag spelat ut för längesedan, men det är alla sidouppdrag som tar tid. Skaffa pengar och köpa fastigheter och befria slavar och slås och en massa skit.

Jag och katten sov till 13 kanske...sen klev jag upp och kollade på ännu mer tv följt av en liten promenad till Konsum. Vi hade inga köttbullar hemma och jag tänkte verkligen inte ställa mig och göra några! Köpte lite kyckling till imorgon med.

Gick hem, kokade makaroner, stekte köttbullar och tillagade  min egen brunsås. Ja visst ja, jag glömde! Jag var ut med Charlie på en liten promenad också. Vi gick kanske fem meter, sen kom grannen och Charlie blev rädd och klöste upp ett sår i min hand. Aj aj aj.

Jag har tvättat, diskat och gjort den där uppgiften till min internetkurs. Den skulle vara inne idag. Det skulle även rapporten vara...den som jag sa att jag skulle fixa förra veckan. Jag är så lat. MEN nu ska jag göra färdigt rapporten, kolla lite tv, kanske dricka en kopp te och sova.

Imorgon kommer jag vänta på ett viktigt samtal från Sahlgrenska.
Jag är nervös.
Lite arg.
Lättad.
Rädd.

Undra vad de kommer säga den här gången...?

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Det är gulligt att du tar katten på promenad.

2011-01-18 @ 14:27:25
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0