Day 07 – Your best friend

Ni som följt min blogg borde vid det här laget veta vem min bästa vän är. Men för er som inte vet det så ska jag avslöja hennes namn nu:



Emma



Jag har andra bästa vänner också men Emma är ändå nummer ett. Även om jag kanske inte är hennes bästa vän så är hon min. Hon är snäll, rolig, knäpp, galen, snygg och har den mjukaste rumpan i hela världen! Mums!

Hur träffade jag Emma?
Jo, genom min låtsas bror Johannes. Tack Johannes!

Jag tvingade mig på Emma när hon flyttade upp till Umeå med sin karl och bjöd in mig själ voch mina vänner hem till henne på fest och andra galna upptåg. Jag tvingade hem henne till mig på fest eller mys genom telefon- och sms-terror. Det blev inte bättre av att hennes kille läste på samma sida av universitetet som jag. På det sättet visste jag när han skulle ut på upptåg med sin klass = Emma var ensam hemma = fest hos mig!

Det hela slutade i en vänskap som idag är en av de bästa sakerna i mitt liv. Vi har festat ihop, gråtit, kramats, skällt på folk och skrivit roliga rim på polisbilar ihop. Släng in lite äppelvin, tequila och en dator med internet så kommer du uppleva en fest som du sent glömmer, jag lovar!

Emma är fin, vacker och hon älskar djur. Precis som jag, även fast jag är lite allergisk.
Emma är rock - Jag är´R´n´B
Emma har svart - Jag har rosa

Nog om Emma nu, jag tror ni fattar grejen: Hon är underbar...


Den här gamla bilden summerar en av våra bästa kvällar ute på lokal: Lars Kristerz  


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Tack så jättemycket!

Ja, mycket blekning blir det. Men tur nog har jag bra hår, så det är van med med mesta, haha

2011-01-21 @ 08:17:06
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Fifi

både du och Emma är grymma!

Emmas blogg har jag läst rätt länge nu ju:)



Eller hur? Tror de att det inte finns någon som vill bada bara för att det råkar vara lite vinter?

2011-01-21 @ 10:57:44
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

AW! Ditt söto! I love you :D

2011-01-21 @ 13:34:18
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0