Day 11 – Your siblings

Varning för förvirring!

1. Styvsyster R
2. Plastsyster I
3. Storebror D
4. Plastbror N
5. Jag
6. Styvbror J
7. Lillebror A


3+7+ mig är alla adopterade från Sri Lanka när vi bara var några månader gammla. Ingen av oss är biologiska syskon och alla "hämtades hem" olika år. Vi är dock uppfostrade i samma familj så de är mina bröder, precis som att mina föräldrar är "riktiga" mina föräldrar.
 
1+6 är ingifta från min fars sida. J har en speciell plats i mitt hjärta och är en av mina bästa vänner. <3

2+4 är min mors sambos barn. Min mor och hennes sambo är inte gifta men efter tio år tillsammans så kallar jag ändå hans barn för mina syskon. Jag har inte så mycket kontakt med I eller N, men det är alltid roligt att ses och umgås.

Vi ligger rätt nära i åldern allihopa då det skiljer 10 år mellan den äldsta och den ynsta i "syskonskaran". Jag trivs med min "stora" familj, det är mysigt med lite fler än bara mina bröder på t.ex. julafton eller födelsedagar. Det är alltid något som händer. Jobb, barn, flytt och förhållanden. Jag vill ha en stor familj när jag väl skaffar en...två eller fyra barn tror jag...näe två får det bli. Då rymms vi i en vanlig bil och slipper köpa minibuss. Dom är så svåra att parkera...God natt!

 


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Hoppas du hittar någon du gillar :-)



Ja, det vore kul att testa en ny färg, även om jag trivs asbra i det jag har nu :-)

2011-01-31 @ 17:24:59
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0