Nervöst!

Jag hatar vår tvättmaskin. Ja, jag är glad att vi har en men den måste fan fungera också!

Imorgon ska jag iväg på en viktig sak och hade glömt tvätt en skjorta jag ville ha. Vad händer?!
Jo tvättmaskinsjävlen tvättar i två timmar, låser luckan så jag inte får ut tvätten och när jag väl får det så luktar den SKIT!! Instängt, gammalt och blött. Nu har jag satt igång maskinen igen...suck!

Jag hatar vår tvättmaskin men jag är glad att jag har en så söt kissemiss som vill vara nära mig hela tiden. Just nu ligger han bredvid mig i soffan och ser på tv. Han gillade "Christine", men slutade kolla när jag bytte till "Jersey Shore". Zappade fram och tillbaka mellan de två programmen och han kollade bara på tvn när jag hade på "Christine"! Undra varför? ;) Höhöhö!!

Jag tror vi avslutar med en låt: RoyalRepublic - Tommy Gun!





Kommentarer
Postat av: Roxanne

SV: Ja, jag har testat med strössel. Men gillar ju inte det, så var ingen hit. Gillar bara kokosbollar med just kokos :-)



Tattoo är surprise, men kommer bli snyggt. Du får hålla utkik :-D

2011-01-13 @ 01:27:52
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

royal republic är riktigt bra (:

2011-01-14 @ 18:47:53
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Fifi

Haha, katter kan ha väldigt bestämd smak när det gäller det mesta!



Ja, precis, jag vill att det ska komma värsta ploppljudet!

2011-01-17 @ 10:27:49
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0