Utmaning!

Jag har fått en utmaning av Smaragdalena som undrar hur mina skrivarhörna ser ut and this is it:


På skrivbordet har jag allt: mobil, vattenflaska, tv-dosan + stereo-dosan, kalender, skrivblocket med "att göra listan" och ja, det är dubbla lampor.



Om jag inte sitter vid skrivbordet så ligger jag i sängen med datorn i knäet och katten/sambon bredvid (sovandes då).

På något sätt så samlar jag på mig dubbletter av allt. Som ni ser har jag två par tofflor och på skrivbordet har jag två lampor (en bra och en dålig, samma gäller för tofflorna). Ni ser även att jag har en dataskärm till en stationär dator bakom min bärbara. Det är min sambos dator som för tillfället inte fungerar i vårt hem, men överallt annars fungerar den = det är fel på våra eluttag = vi borde flytta ;)

Jag måste ha min dator på skrivbordet för min elkabel har börjat gå av och jag har inte råd att köpa en ny. Annars skulle jag suttit i soffan just nu och filofiserat. ;)

Så nu vet ni lite om hur det ser ut hemma hos mig och vars jag skriver ihop mina lätt bittra blogginlägg, haha.

Jag skickar den här utmaningen vidare till alla som inte redan gjort den!


Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Finns ett litet svar på min blogg om hårfägen nu, hoppas det duger :-)

2011-01-26 @ 20:29:35
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Smaragdalena

Kul att du antog utmaningen!! ;) Vad fint ni har hemma!! Gillar era tapeter -supersnygga!! :D



Stor Kram

2011-01-26 @ 22:24:11
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Fifi

Vilken fin tapet du har där!



Jag är så van vid att han jobbar borta och det finns typ inga geologjobb här, så vi har inte så mycket att välja på, men om han skulle gå och bli norrman, där går gränsen!



Nä, den har inte ploppat ut än, men den hamnar allt längre ut hela tiden...

2011-01-27 @ 10:04:01
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Mikkan

Jahaja.. Mer diciplin och mindre facebook kanske?

2011-01-27 @ 11:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0