2-års jubileum och 120/60?

Det är väl inte precis på dagen, men nu är det i alla fall två år sen jag opererade mig på Sahlgrenska...nej, jag vet fortfarande inte vad de vill göra med mig så jag är fortfarande deras patient. Deras special patient, haha. Jag har inte fått svar på årskontrollen som jag gjorde FÖRRA året. Tydligen så är inte läkaren i Sverige och han i Danmark överens men de håller på att bygga ett nytt labb på Sahlgrenska så i augusti kanske jag får mer svar. Fram tills dess så stakar jag mig fram så gott det går.

Jag hatar verkligen att inte kunna få svar på mina frågor och ja, jag hatar att jag inte får skaffa barn. Inte för att jag har en karl eller vill ha barn nu, men bara grejen att jag inte får...

Jajja, slut upp me bitterheten nu och ge dig ut på nya äventyr!

Det finns en utmaning att man ska motionera minst 60 min per dag i 60 dagar...Challenge accepted!
Men varför 60 min när man kan köra 120min?

Jag började igår med 60 min och kör 120min idag. Kanske man kan köra varannan?
Varför gör jag det här?
Jo..jag ska på bröllop! En gammal klasskompis från grundskolan ska gifta sig och jag är bjuden på vigseln så vill komma i lite form tills dess. Det kommer vara några där som jag inte alls vill träffa och ja, låt mig vara töntig, men vill glänsa lite. Det är väl inte så mycket begärt av tjejen som hållit sig i bakgrunden av alla andra hela mitt liv, nu är det min tur!

Men nu har jag inte tid att sitta här, jag har en sjö att varva!

Later!!


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Klart du skall glänsa! Men inte mer än bruden bara, det är hennes dag (och mannes såklart!!! Hihi) Tråkigt att du inte fått svaren, fan vad jobbigt!

2011-07-07 @ 17:43:59
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: fifi

Men hur kommer det sig att du inte får skaffa barn?



Förstår vad du menar, jag har inte varit på nån reunion eller så, men om jag skulle det skulle jag se till att se helt smashing ut, bara för att kunna säga Fuck You till alla som tyckte att jag var så ful.



Tack för grattiset!

Och aha, jag som trodde att katter sover mycket i värmen för att de är lata!



kram

2011-07-07 @ 18:20:16
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0