Jisses, nu igen?

Har nyss kommit hem från en underbart trevlig kväll tillsammans med E. Jag började med en promenad till min far för att hämta en bil, sen stressade jag hem, snabbduschade ocn ner på stan för att mötas av bilköer....

Jag hade glömt att konserten med Orup slutat precis då...suck...men stressade vidare och kom till slut fram till bion. E hade redan köpt biljetter till Baksmällan del 2 så jag köpte popcorn, mumma! Vi skrattade, surrade och fortsatte surra över en kopp kaffe/te på Public. Mycket trevligt, gärna en gång till tack! =)

Men nu är klockan 00:55 och jag borde sova. Imorgon ska jag på intervju i Vännäs och jag har inga kläder att ha på mig då allt ligger i tvätten samt att jag inte har en aning om hur fan jag ska hitta dit. Suckelisuck!

Well well, I´ll keep you updated! ;)


Förresten: Grattis Roger på födelsedagen! (i efterskott...men det är tanken som räknas!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0