PDOL 2011?!!

Kl 10:00 avgår bilen från Örnsköldsvik med destination Piteå. Det finns två platser lediga i bilen men ni måste stå ut med mig och Emma som skrålar med till varenda låt på radion. ;)

Var förresten på stan idag och fyndade lite, t.ex. en ny handväska i fake-skinn med axelrem (100kr) och två toppar samt en bikiniöverdel = 273kr! Perfa! Inhandlade även en ny mascara, svart linne och en svart klänning. Jag ska låta acessorarerna/naglarna lysa en kväll och ja bilder kommer nog på det. I alla fall om jag känner Emma rätt.

Bilen är städad och imorgon ska den tankas samt fyllas på med olja, spolarvätska, kylvätska och mer luft i däcken. Ja, jag vet vad jag gör. Sist jag lånade bilen till Pite fick jag göra samma sak all over again...fun! Men skulle ändå aldrig överge den lilla röda faran men sportvinge...

Men nu måste jag återgå till tvätten. Smart som man är så tvättade jag kläderna till PDOL tillsammans med kläderna från Arvidsjaur...inte så smart! Nu luktar allt tjära och myggmedel,,,men nån lapp kan man väl dra till sig...stjärt-lapp. Haha.

Humorn är på hög nivå just nu...tror det är bäst att logga ut och säga "Tack och godnatt!!"

Men först måste ni "Wake up"...!!!!

Ps.

Emma är den bästa roadtrip-vännen ever...

Mhm vi får väl la se med det...

Over and out!

Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag ÄR det.

2011-07-28 @ 00:03:13
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0