Regniga torsdag....

Det regnar så mycket ute att man inte an se till andra sidan fjärden i Övik...ja, dimma kan det ju också kallas. Jäkla tråkväder.

Jag hoppas verkligen det spricker upp och blir finare tills imorgon. Det är ju midsommar för tusan! Jag vet dock fortfarande inte vars jag ska vara: Ume eller Övik...allt beror på om jag hittar en kattvakt eller inte. Visst älskar jag det lilla fybenta djuret men när man är singel och inte har kattvakt så är han ganska jobbig. Nu ska man ju fara land och rike runt på intervjuer eller ja, förhoppningsvis inte. Jag håller tummarna för Umeå och Sthlm, sen är det bra. Ja Afghanistan också, men det blir först mot hösten.

En sak som är bra är att min tatuering ser mycket bättre ut nu, rodnaden har lagt sig och nu är den mest torr. Smörj, smörj, smörj!

Nu tror jag dock det är dags för lite tvätt och sen lunch...måste förbereda mig för en vecka på "rymmen". See ya!

Kommentarer
Postat av: Molly

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-13 @ 00:48:21
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0