Tisdagsmys

Idag har jag varit och dammsugit öronen samt varit på hörselkontroll, det är lika kul som det låter. Men nu hör jag som en prinsessa i alla fall och naveln i örat kollades upp. Sen trippade jag ner på stan, kolalde den torra tatueringen (som nu ska bli fin har jag bestämt!), hoppade in på arbetsförmedlingen och skrev in mig på nått ungdomsprogram...jag vet inte..ska kolla upp det mer imorgon...kanske...
Ringde Emma och frågade om jag fick komma till henne tidigare och JA det fick jag vilket resulterade i en fruktsallad och tre pepsi MAX.

Mys med två underbara brudar på en tisdag kan göra mycket, väldigt mycket, för mig just nu. Det regnar, jag har fortfarande inte hört om nått jobb och skolan går sådär...så jag är väldigt glad att ni finns i mitt liv!

Nu ska jag ta av mig linserna, krypa ner i sängen med myskatten och se på nån serie...

Imorgon drar helvetet igång på riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0