Första, andra, tredje!

Idag har jag varit på auktion med mamma! Haha, det var jättekul. Det tyckte inte min mor dock, så vi for efter ett tag. Men innan det så köpte hon en stor (jag menar stor) iransk matta som vi ska ha i vardagsrummet. Det fanns en staty som jag var lite intresserad av men när priset började närma sig 600-700kr (och de skulle ha 25% ovanpå auktionspriset) så ångrade jag mig rätt fort. Men nu vet jag hur det går till och till nästa gång ska jag ha mer pengar på banken. Var även sugen på några tavlor och en kristallkrona, dock lär de också blivit rätt dyra.

Vad har jag annars gjort idag?
Hmm...försökt plugga och gått på långpromenad med mammas hund Molly efter Järveds strand. Det var jättefint, soligt och vindstilla. Det enda som saknades var sällskap...fast var rätt mysigt att gå där själv med.
Sen kom jag hem och var ut med Charlie en sväng. Han får gå ut då och då, men bara i sele. Litar inte på att han skulle komma hem om jag släppte lös honom.

Nu ska jag sova för imorgon är det full fart! Jobb på posten på morgonen, stan med mamma och sen middag och singelkväll med L på Bella. Man måste ju prova på lite saker och varför inte tillsammans med en tjejkompis? Det är ju ingen annan som bjudit ut mig på middag än, så bjuder ut mig själv. =)


Trött katt som ibland protesterar med att lägga sig på datorn oom han inte får gå ut, men samtidigt så är han inte så smart då han somnade med presentsnöret runt huvudet tre minuter senare...

Men Charlie fick gå ut en liten stund till slut


Ps. Anna, jag tar gärna en fika med dig på lördag alt. söndag! Kommer upp på lördag eftermiddag tror jag. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0