Wtf!

Nu är jag jävligt less.

Solen skiner ute och vad har jag gjort?
Jo suttit inne och sökt jobb från Sundsvall/Härnösand i söder till Kiruna i Norr.
Den enda sol jag kommer få idag är när jag traskar ner på posten för att jobba några timmar.

Sen måste jag kanske ge upp lägenheten som jag så gärna vill ha. Kankse är dumt med en lägenhet i Övik om man får jobb i Härnösand eller kanske bli Umebo igen.
Som sagt, jag söker jobb i hela norrland. Jag vet att det är några av er som vill ha ner mig till de södra regionerna, men nej M det kommer inte hända! Sundsvall är nog långt söderut, haha.



Jag får ta mig en kvällspromenad med hunden så jag får lite luft idag. Sen är det bara att fortsätta med plugget. Projektledning 2 drog igång i förrgår samt har fullt upp med Teknik för hållbar utveckling (HUT) och måste göra klart den där enkät-eländet också. Testpersoner att svara på enkäten sökes!

Näe, ska man fixa lite tonfisk, pasta och ketchup kanske? Go-lunch! =/




Kommentarer
Postat av: Banana

Hej och välkommen tillbaka till bloggandet. Synd att du förlorade auktionen, men det kommer nog fler inom kort. Och vill du träffas över en fika utan sko-ursäkten så vore det också najs ;)



Vad är det för enkätundersökning du ska göra? Om jag kan vara till någon hjälp så får du gärna använda mig som testperson även om jag inte förstår mig på något som har med teknik att göra =)

2011-03-30 @ 20:20:36
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: M

Men åhhh! Det är inte alls långt..

2011-03-31 @ 10:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0