Allmän begäran

Jag på allmän begäran så ska jag berätta lite om fredagsflörten, så här en vecka försent.

Jag var toknervös redan på torsdagen. Jag hade ju gjort en intervju med Morgan från Christer som skulle spelas upp under dagens sändning. Tänk om jag lät jättekonstig i radion och tänk om ingen ringde in?! Men det lät helt okej, jag var ju rätt förkyld så lät inte riktigt som mig själv. Men det var kul att få positiv respons från mina vänner även fast jag gått ut med att jag vaxat fittan i rikssänd radio. Hahaa.

Sen kom fredag...den 13e maj!
Jag vågade knappt äta nått på morgonen eller gå och handla ens. Jag var så nervös.
Sen ringde Rebecca från Christer i P3, då släppte den mesta av nervositeten. Hon frågade lite om intervjun och min lista samt sa vilka saker hon kommer fråga mig i radion. Sen berättade hon att jag skulle bli uppringd av producenten på P3 och sen körde vi live i en timme drygt.

Mobilen ringer, hjärtat rusar, nu kör vi!

Resten kommer jag faktiskt inte ihåg. Jag kopplade bort nervositeten och fokuserade på kommentarerna som regnade in på min fb-status och min fb-chatt. Ja, jag multitaskade under direktsändning. Vilken tur att jag har så fina vänner som säger att jag fes i direktsändning eller säger åt mig att säga "vaginaläpp". I love you girls! ;)

I alla fall så valde jag kille nr 2, en lastbilschaufför från Stockholm som även är kock samt äger ett eget hus. Han har rest en massa och har faktiskt hoppat bungyjump (en av mina drömmar). Vi pratade i kanske en 45min efter sändningen, jag fick hans nummer av producenten och han fick mitt. Vi la även till varandra på fb och hans bror la upp ett nytaget kort på honom på fb när vi pratade i telefon. Dock har vi inte hörts så mycket mer efter det...

Kort och gott, jag gör aldrig om det igen...eller jo. Om de säger att jag är från Norrland så gör jag det igen. Det är ju som lite lättare att ses på riktigt när det inte är så stora avstånd.
Jag har inte lyssnar på programet så här i efterhand och kommer inte göra det heller. Dock har jag mina 149 kommentarer under min status på fb, haha. Dom är rätt roliga att läsa igenom kan jag säga.

Det var kul, nervöst, skrämmande och jättekul! Tv nästa!





Men har lite ångest...jag skulle valt kille nr 1....

Kommentarer
Postat av: Banana

Jag har bara hört det där klippet där du blev lite intervjuad innan. Du lät jättenaturlig och radiovan. Önskar jag inte missat själva flirten, grrrr.

2011-05-23 @ 13:35:27
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: Bella

Du lät inte alls nervös tyckte jag :)



2011-05-26 @ 06:05:15
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: fifi

Så jäkla kul att du gjorde det! Och att du vågade, det är ju värsta grejen!



Skönt att terminen är slut för dig, ser fram emot mer bloggande :)



Nu blire pizza och Pretty in pink här!



kram

2011-06-17 @ 20:00:23
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 04:44:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0