I love my family....

Eller inte...

Imorse väckte den övermogna katten hela familjen typ halv sju. Han kan inte jama heller utan typ gnäller, högt och jävligt. Självklart gör han detta inne på mitt rum...suck. Så jag stiger upp och famlar mig iväg till matskålen och fyller på den, kliver självklart på nått vasst på vägen tillbaka. Orkade inte ta på mig brillorna så får väl skylla mig själv.
Men väl tillbaka i sängen så är jag ju pigg. Lika bra att kliva upp.

Tvätta ansikte, leta frukost i vårt tomma kylskåp. Hittade inget så det blev gröt och en torr macka med gurka och citronpeppar. Vegan-frukost!

Går ner till mitt rum, kanppar på datorn och dricker te. Söker lite jobb och råkar RÅKAR söka två jobb i Sthlm! Wtf! Nu har jag bott här för länge om jag till och med skickar ansökan om jobb i Sthlm! Det är mitt undermedvetna som vill flytta tror jag. Haha.

I alla fall, det blir lunch och det finns fortfarande inget i kylskåpet...bilen är borta och mamma handlar, great! Går ner till mitt rum igen, knappar lite på datorn...sen hör jag tallrikar som skrapas mot bordet...en diskmaskin som fylls...går upp...Ja då har hela familjen ätit lunch redan! Men ingen sa nått till mig. Bah!

Jag måste härifrån...lördag, det då det händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0