Kärt återbesök

Men helvets jävla arsle!!! Bitterfittan är på beök och strular till mitt liv!

Nu försvann ju allt, orka skriva om!

Alla utgifter har i alla fall kommit på en och samma gång:
- 10kg kattmat, lightfoder den här gången...han är ju lite tjock
- 10kg kattsand
- 6månader linser och 1 linsvätska

dyrt...

Men katt måste få äta och matte se något, annars går det inte så bra att bli klar med skolan.

Suck, tillbaka till böckerna...måste bli klar med ALLT innan helgen. Don´t ask why, men ba måste...jag måste träffa min Emma också. Och Anette. Och alla nere i Sthlm...jag vill bort....


Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Mig kan du få träffa i helgen om du vill, jag har pojkvänfritt minsann.

2011-05-17 @ 19:12:32
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Diana

Jaa eller hur! :) och S-märken, banana skids och hångel på tjockamattan, helst allt detta i en svettig gympasal :)

2011-05-17 @ 20:51:31
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: mikkan

komkom!

2011-05-18 @ 11:16:22
Postat av: Bella

Jag har inte hunnit lyssna än, får se om jag får tid till det imorgon :D



Jag får tacka och säga detsamma! Jag läser Emmas blogg så man har ju läst en del om dig och sett massa bilder, så jag tänkte ju att "eeey, vi känner ju nästan varandra", så jag blev glad när jag upptäckte att du också hade en blogg :D

2011-05-18 @ 21:59:41
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0