Den stora kabelhärvan

Nu har jag köpt 15 m nätverkskabel så imorgon är det på med snickarbyxorna, fram med öl-öppnar-hammaren och sen dra kabel in till vardagsrummet sen kanske jag äntligen kan få se på lite vettig tv. Vet inte om Norrbotten 24 är en så där jätterolig kanal, de gör ju inte uppehåll för Grey´s t.ex. 

Idag har jag i alla fall skällt lite på min fastighetsägare eller dom jag hyr av, det får banne mig vara nog efter fyndet av mikron och porrtidningen i garderoben samt den dåliga städningen. Rätt ska vara rätt. De i sin tur har nog skällt på kvartersvärden för idag när jag kom hem var alla olagliga grenuttag borta samt att han ska komma tillbaka imorgon och sätta upp lister ovanför kaklet i köket.
Jag skrev även en lång lapp med saker som han kunde kolla lite mer på imorgon. Jag må vara hård men de har betalt för att fixa och underhålla min lägenhet så länge jag betalar hyra.

Ingen jävlas med mig ostraffat...så det så!

Nu ska jag välta ner Charlie från sängen. Tjockisen tar upp all plats och har en förkärlek till att sova på min mobil, inte undra på att man missar alla samtal. Bah.

Och Emma, du vet att jag älskar dig mest av alla även om jag bor i Luleå

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

AW! I miss you!

2011-11-09 @ 20:45:15
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0