Snö...

Vars är snön?!
Alla säger att det snöar och igår kom det några små, små flingor men inget som stannade kvar. Det är för tusan snart december!

Jag flyttade ju till Norrbotten för att få lite mer snö men det verkar mer som att jag måste flytta in i landet...

I alla fall så var jag ut på en promenad i -2 grader idag. Så jäkla skönt. Jag ville inte att promenaden skulle ta slut. Men väl hemma avslutade jag med lite armhävningar och sit-ups. Så nu väntar sängen, måste få min skönhetssömn. Imorgon ska jag nämligen ta kort till mitt JobbID. Håll tummarna att hornen inte växer ut inatt!

Jo förresten, jag budade hem min nyårsklänning på Tradera igår. Bild kommer när jag fått hem den!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Det kommer nog ingen snö i år. Bah!

2011-11-22 @ 00:42:11
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: martina

allt bra med dig sötnos? :)

2011-11-22 @ 08:06:18
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0