Får och hönsägg

Igår var jag fårvakt med Cissi hemma hos hennes mor. Vi jagade höns, eller ja föste in dom i hönsburen samt matade fåren och mockade lite fårskit. Man luktar ju så gott också =P

I fredags var jag ut med Hanna, det var ju en kul kväll...tror jag...haha! Näe, men vi dansade, tappade bort varandra och andra. Men vi kom hem välbehållna båda två. Var lite trött på lördagen så det var skönt att bara ta det lugnt och mysa lite på lördag. Idag har jag inte heller gjort så mycket, mest stökat runt här hemma och svurit över att det är så svårt att hitta bostad i Luleå.

Men imorgon är det fullt upp igen!

Jo jag pratade med mor nyss. Hon skulle skaffa ett "gangskydd" eller "bettskena" som vi normala människro kallar det. Haha. Man kan inget annat än älska mammas kommentarer ibland.

Men nu lockar sängen på mig, jobb, middag med mormor och packa till sent på natten väntar på mig imorgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0