Tuttfräs....

Det var en intressant helg och förra veckan bjöd på lite överaskningar också...

Mr H kom förbi med lite burgare på torsdagen. Vi kollade på en film och sen youtubeade vi lite videos på några av de nya spelarna i Modo. Man måste ju kolla in nyförvärven och se vad de gjort tidigare. Sen hamnade vi på en vidoe med topp-tio-tacklingarna i Elitserien 2010/2011.
Ja, jag är en liten hockeynörd.
Stå ut eller sluta läs nu: Jag må int kunna mycke men det finns ingen annan sport som engagerar mig mer än hockey. Speciellt Modo. Iceing? Ingen aning om hur det funkar eller vilka regler som gäller men jag vet att man ska skrika då vi gjort mål. Hahaa.

I alla fall.

I fredags var jag med fina L och surrade. Vi hade tjejkväll och fredagsmys tillsammans med tvätt, snus, fotboll och mys-hunden. Sen kom R hem och så fick jag skjuts hem.

Men det roligaste var nog på lördagen. L ringde och sa att hon förlovat sig! Vi hade pratat om det dagen innan och dagen efter händer det. Jag blev så glad när hon ringde och skrek rakt ut inne på Coop: "Har du förlovat dig??!". Helt i extas så ringde 53:an från jobbet och sa att vi skulle äta. Så det vara bara att springa hem med maten, byta om och bege sig till matstället.

Efter en dusch och ytterliggare ett ombyte så gick jag över till 53:an och förfestade med resten av gänget. Sen var det Cover för hela slanten.

Dset var varmt, det var svettigt men oj så kul jag hade det med Emma. CL och jag satt och funderade på om en kille var en tjej eller var det tvärtom? Ja, hon eller han var väldigt androgyn. Snyggt, men förvirrande. Skit samma, vi dansade. Jag rockade leopardklänningen, vilket jag alltid gör iof. Men tror att jag måste sy upp den då alla gick på fållen, inte så bra. Obra!

Söndagen spenderades i soffan hos 53:an tillsammans med CL och en bra film.
Måndag igen och dags att reta chefen. ;)
Jag måste ge ogen för hans hyss i fredags, men vad ska jag hitta på utan att han tappar humöret allt för mycket?
Ge mig tips!

Nu ska jag gå och värma tissarna. Det är så kallt i bunkern att jag har ständigt tuttfräs...och det gör ont efter ett tag kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: fifi

Leopardklänning FTW! Grrrr!

2011-09-06 @ 22:01:54
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Ja, det skaver väl förstås. Tuttfräset alltså.

2011-09-06 @ 22:28:32
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0