Weekend off

Nä, fan va trist väder det är ute.
Jag packar ihop väskan och drar söderut tror jag. Och med söderut så menar jag ju självklart Örnsköldsvik ;)

Emma är snäll nog att låna ut hennes soffa, ja jag får ju trängas med katterna och kanske en hund också men whatever. Det är ju lite bättre sällskap än mina gossedjur.

Räkningarna betalda, väskan packad...dags att sova kanske?
Ja, jag vet. Jag är en tant som bara tänker på storkok, stekar i ugnen och sova!!!

Nighty night all!

Ps. Ni ska få se lite fina bilder från Abisko när jag kommit hem från min lilla weekend. Det är så underbart fint där så ni fattar inte men ni ska få se.

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Här är det fint väder! :)

2012-04-27 @ 14:00:13
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0