Här händer det saker

"En kaffelatte är ca 80% mjölk och 20% café." - Du kan inget annat än att älska Hollywoodfruarna.
 
Ja det har hänt lite saker:
 
- Storkatt har kommit hem till Luleå och tillsammans med honom en liten lurv som jag kallar Müsli. Bilder kommer.
- Tant har ett inflammerat knä, fått medicin och ska till sjukgymnasten....äldern bärjar visa sin rätt.
- Det är sjuka arbetstider just nu men på något konstigt sätt så går det ändå bra
- Jag har äntligen valt tapeter till lägenheten samt golv OCH börjat hyra en parkeringsplats. Jisses, vuxenpoäng!
- Balkongen är kattsäkrad men kissekatterna är för rädda för att gå ut så ingen risk där inte.
 
Till sist måste jag bara berätta att en av mina bästa vänner blev mamma idag. Stort grattis!
Jag grät av lycka här uppe i Luleå, kanske låter töntigt men det skiter jag i.
 
Tant Christine önskar er all lycka och kärlek till er lilla dam L & R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0