Lyckligast

"Fan va snygg jag är!"
Precis det tänkte jag när jag såg mig själv i spegeln på Leo´s lekland i lördags. Jag följde med en kompis som skulle på barnkalas där med sin dotter. Hade 45min på mig att göra mig iordning från att jag vaknade tills att vi skulle fara men jag hann. Jag lyckades till och med göra mig riktigt snygg för, inte för att skryta men ja det hände, några pappor vände på huvudet när jag gick förbi.
 
Ja, jag har självförtroende.
Ja, jag är jäkligt snygg.
Ja, jag trivs med mitt liv.
Ja, jag saker i min egen takt och försök inte stressa mig för då ryker du på en gång.
Jag kan själv och tänker göra det här i min egen takt.
 
Nej, jag vet inte om jag vill ha "han" i mitt liv just nu eller om jag nånsin vill det.
 
Som sagt i lördags var jag på leklandet och hade skitkul! Sen ahr jag inte gjort så mycket mer än att riva tapeter i mitt kök. Har ju fått nya plastmattor i kök och hall samt golvlister. Det är stor skillnad nu kan jag säga. Ni ska få se bilder sen.
Jag har ingen aning om hur man tapetserar men i fredags var jag och inhandlade de flesta saker som man behöver vid tapetsering. Jag älskar JULA! Kan gå runt där i evigheter. Hihi. (Och nej, jag är inte sarkastiskt).
Annars har det varit lugnt, både på dejtingfronten och festandet. Jag har en förkylning som håller på att bryta ut men tror jag "vilat" bort den nu.
 
Jag har hittat en ny låt som jag tycker ni ska lyssna på. Den kommer från "Portkod 1321" som gått på SVTplay.
 
Vinsten - Luckiest Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0