Burr...

Kyla?!
Vad ska det vara bra för?

Jo för att man ska få mysa inomhus med gott samvete och ett glas vin i handen ;)
Speciellt i sällskap av mamma och med "På spåret" på tv.

Min mor har varit och hälsat på mig i helgen. Vi har shoppat loss på Second hand och Myrorna. Vi gjorde riktigt fina fynd! Vi köpte en present till min lillebror som fyller 21år idag, Grattis! samt att vi kollade på den tyvärr tråkiga matchen Modo-AIK. Ingen vinst...och sen slog vi på melodifestivalen precis lagom till T.Flinck. Från dåligt till sämre. Huvva!
Men vi kom på en ny reklam:

Tänk dig en kvinna, lite större version, som är på mammografi. Hon står halvnaken framför maskinen som snart ska platta ihop hennes bröst. Plattan sänks ner...mer och mer...
Plötsligt går strömmen och en text dyker upp i rutan: "Är du också trött på ditt elbolag? Kanske dags att byta?"


Helgen avslutades med att min mor lämnade av mig i Piteå för jag blev bjuden på middag hemma hos Trassel och hennes familj. Mycket god mat och äckligt god dessert. Mums! Tack åter igen.

Charlie är i Örnsköldsvik nu hos min mor och förhoppningsvis kommer han trivas då han ska bo där i några veckor medan jag reser runt och reder ut mitt liv. Det är inte lätt att vara singel och ha djur med familjen mil bort. Tur jag har en så snäll mamma!

Nu ska jag dock krypa ner under täcket och mysa lite i soffan innan det blir sängdags.
Ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0