No time

Jag har inte tid att träffa dig
Jag har inte tid att vara snäll
Jag har inte tid att tänka på dina känslor

Därför flyttade jag hit.

Jobba, träna, äta, städa/diska, plugga, sova....det är mitt liv, bokstavligt talat, de närmaste veckorna. Ja de närmaste månaderna.

Charlie har fått flytta till min mor i några veckor tills det lugnat ner sig. Är man en dålig person eller alldels för stressad om man knappt har tid för sin katt?
Det viktigaste är att han mår bra, får mat och kärlek. Den lilla djävulshunden kommer ge honom allt det där, eller ja, mest motion när hon jagar honom. Fan att jag hann klippa klorna på kissen...jajja!

Diska...plugga...God natt!

Ps. Jag köpte mitt tredje par skor på Tradera igår. Andra studenter hetsäter eller utvecklar en stark alkoholvana, jag köper skor...Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Kung med massor av skor. Jag köpte ett par fina högklackade jävlar för ett tag sen. Blir pörfäkt till sommaren när jag kommer och hälsar på.

2012-02-06 @ 20:56:32
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0