Sista röntgen...?

Imorgon ska jag på magnetröntgen av levernj, MR-röntgen. Kanske den sista.
Det är med skräckblandad förtjusning som jag lägger mig i sängen och försöker sova.

Kan det vara sista gången jag får samtal från min läkare på Sahlgrenska?
Får jag skaffa barn nu?
Har dom krympt?
Ser min lever bra ut?

Jag kommer inte kunna sova inatt.

Jag ska till ett sjukhus och träffa sjuksystrar som jag aldrig träffat förut. Ligga på en brits i en timme och ta nya bilder på levern.
Jag i skiter i att ni säger att det kommer gå bra, klart det kommer att göra det. Jag är ändå nervös! Gillar inte att jag måste göra allt det här själv, hade gärna haft dig vid min sida...

Vad händer sen med mina bilder?

Det är bara att vänta och se...precis som jag gjort de senaste 3.5 åren...så kan vänta några veckor till... 

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Säg till när du vet nåt, och om du vill prata.

2012-02-12 @ 20:14:53
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0