Snygg, Sexig, Singel

Det blev ingen röntgen i fredags. Fick ett samtal från sjukhuset där de sa att de fått in så många akuta ärenden att de inte hade tid för mig. De var tyvärr fullbokade de närmaste veckorna så den närmaste tiden de hade var den 22 februari. I Gällivare.

Va?

Resa 26mil eller va det nu är för en röntgen. Sure! Jag vill få det gjort så man får nå besked. Det blir kul att se en ny stad.

Men i fredags så for jag till en kompis på kvällen, åt middag, kollade på "På spåret", såg "The Beaver" - ett drama med viss komik integrerad. Viss.
På lördagen hämtade Linnéa upp mig och så åkte vi på hundutställnign i Jokkmokk. Hem till Boden och hennes hus, middag, duscha och vidare till Piteå för dans på Nolia eller vad det nu hette.
Trevligt, ovanligt och ja, jag kommer fara på styrdanskvällar igen!

Nu är jag hemma i Luleå, men inte så länge till för om några timmar åker jag till Sthlm. Jag ska bland annat träffa underbara J&J som nyss har köpt lgh. Så det ska bli superkul att få se den och träffa dom.
Vet nån om hotell har tvättmedel förresten? Måste tvätta upp mina kläder som jag nyss köpt på myrorna. Hann inte få nån tvättid och har varit borta hela helgen så får göra det på hotellet. Hittade en superfin skjorta när jag och mamma var ute och shoppade loss på andra-hands-butikerna i Luleå för några helger sen.

Nu blir det nog uppehåll tills på torsdag men trevlig alla hjärtans dag eller vad man nu säger...


Snygg, Sexig, Singel - that´s me!  


Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Hälsa pojkarna när du är i Stockholm!

Hotell brukar ha tvättmaskin och sånt man kan få låna. Tror jag.

2012-02-13 @ 22:12:36
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0