Aldrig igen

Jag ska aldrig mer baka!
Det tar så jäkla lång tid och sen kommer disken. Jag tror helt seriöst att den som kom på att man måste ha så mycket igredienser i bakning älskade att diska eller så hade de en hemhjälp som tog disken.

Nu är kaken klar i alla fall och min Hallonfrosting med. Hoppas att det blir bra tillsammans bara. Jag testa på mina kollegor och ser vad dom säger.

I övrigt så har det varit en lite seg idag. Utgång igår på Western Farm och vi körde på mottot: "Är dom små får man ta två!". Eller i det här fallet. nej tack. Så här mycket 18-åringar har jag aldrig sett sen jag själv var i den åldern. Jag måste säga att jag faktiskt kände mig gammal.

Som vanligt hade jag skitkul i ilket fall. L och jag vet helt enkelt hur man festar, kanske ibland lite för bra men det får man ta. ;)
Jag träffade faktiskt några som jag kände. F och hans bror t.ex. = glad överaskning samt en från jobbet och några andra bekanta. Hittade några riktigt härliga brudar också som verkligen levererade ute vid scenen när Maskinen spelade. Jag tror vi lyssnade på tre-fyra låtar sen gick vi in.

Överlag: bra kväll, mycket folk och lagom mängd på skamliga förslag (de kom mest från min sida).

Nu ska tant sova för imorgon fyller jag år!

Puss på er!

Ps. hittad en bra låt: Aranda - Satisfied

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0