Fredagsnöje, åh ja!

Igår var jag i Boden på kalas med några kollegor. Fy vad kul det var.

Men vi ska ta allt från början:

- Jobba
- Mr J (ny bekantskap) hämtade mig på jobbet
- Hem, packa ihop mina saker
- Mr J skjutsade mig till Boden så vi han träffas och surra lite. Trevligt trevligt.
- Sen började lekarna ;)

Tipsrunda, brännboll (med inslag an Anja), grillat, grogg och öl. Kvällen fortsatte hos L och avslutades på Bränna i Boden.

Jag är trött, slö och har ont i hela kroppen men satan va kul det var igår! Jag fick lite nackmassage också, tyvärr har jag mer ont nu än innan men det var värt det. Det jag är mest glad för är att jag inte tog klackeskor utan gick ut i mina nya gråa ballerina.
Tänk att man kan vara smart ibland! ;)

Nu ska tant slå på lite musik och bygga ihop resten av IKEA-sakerna.
Eller så gör jag det från soffan.
I mitt huvud så bygger byråerna ihop sig själva.

Filmtips nån?

Kommentarer
Postat av: P

Dr Horrible's Sing-along Blog : http://www.youtube.com/watch?v=esiIFLI3ryI

2012-06-02 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0