I´m to strong

Igår gjorde jag ingenting. Det var jätteskönt.

Jag låg i soffan och såg på film hela dagen. Sen hade jag en rätt intressant konversation om sex med en kompis i nån timme. Allmänt alltså, typ, ja. Eller nått.

Idag fortsatte det att regna ute så jag tog mig an resten av IKEA-sakerna som skulle skruvas ihop och voila! Jag hade sönder två bärdor som ska sitta på min byrå. Jag är helt enkelt för stark för Ikeas saker.

Som tur är skickar dom nya bärdor så jag äntligen kan få bort alla mina kartonger med de kläder som inte ryms i garderoben. Jag kan ju städa bort lite kläder med men det är inte lika roligt.

Nu är i alla fall två byråer och två bokhyllor ihopsatta. Då ska jag bara hitta en ny soffa, sen är lägenheten komplett när det kommer till möbler! Då var det bara nya tapeter och golv kvar...


And this is how it´s done!

Filmtips: Freedom writers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0