Nä nu jävlar!!

Jag ar avverkat House of Metal i Umeå, jobb i Östersund, skidåkning i Åre och en lååååång hemresa till Luleå igen. Imorgon blir det inte så mycket sämre.
Vi börjar med jobb, sen tåg till Övik för bland annat dubbelt födelsedagskalas (två olika person på två olika fester), vidare till Gävle och sen hem till Luleå igen. I´m a travelling woman men jag gillar´ne!

Nu ska jag fortsätta poppa P3 Star och packa klart min lilla kappsäck och btw...hitta nån annan att vara stygg med.  

Och nej, jag har ingen lust att se på BB och mysa med dig! Sämsta förslaget ever! EVER!
Det är ju "Antikrundan" eller "På spåret" som gäller, annars blir det inget mys.


Got it?

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Antikrundan FTW!

2012-03-15 @ 22:35:26
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Men uppdatera dåååå.

2012-04-17 @ 17:19:45
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0