Lördagsmys....

Vad gör ni idag?

Jag sitter hemma i min lägenhet efter lite för många timmar på kontoret. Men det är bara att bita ihop och fortsätta jobba på. Böckerna ligger på bordet, daton är laddad och examensarbetet ska bli klart.
Det finns ett driv hos mig som jag inte känt förut. "Dieten" M har lagt upp fungerat skitbra och jag har redan gått ner två kilo på två veckor. Det gå rinte snabbt men det går neråt. Det är huvudsaken.

Ett förtyligande: jag mår bra, jag trivs men mina knän börjar säga ifrån så det är dags att göra nått. And so I did.

Jajja, tillbaka till böckerna så jag kan få njuta av lördagskvällen med gott samvete.

Beyoncé får igång mig, testa!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Blah på plugg. Jag har fått ner fyra kilo, nästan fem. Heja oss!

2012-05-12 @ 16:50:41
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0