Så det kan gå!

Igår var det pluggdag. Jag fick jättemycket gjort. Not.
I slutändan får jag mest ångest för att göra examensarbetet. Det är stort, mycket att läsa och jag måste göra det ensam men färdigt ska det bli! Banne mig om det inte blir det!

I alla fall så tog jag en oaus i pluggandet igår kväll, åkte till en kompis för film och tacos. Jag skar salladen, tomat, gurka, ja allt sånt som man ska ha till tacos. Sen hällde min vän lite olja över salladen och toppade med salladskrydda. Not a great move då den innehöll mjölksocker. Typiskt. Så jag fick ställa mig och hacka lite mer sallad bara åt mig. Tur att det fanns sallad kvar! Inte för att det är nått fel på bara kött och tacosås...

Åter igen finner jag ingen motivation så jag dammsög hela lägenheten, gick ut med källsorteringen, diskade och kollade på några avsnitt av HIMYM. Nu ska jag dosck krypa ner i sängen med BBR 2012 och läsa mig tills sömns innan.

Fortsätt kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hello dear, visst är det konstigt när man skall plugga, man blir effektiv m allt annat utom just pluggandet!

2012-05-14 @ 07:04:06
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Det är bara att bita ihop eller bryta ihop. Om du väljer att bryta ihop, ring mig.

2012-05-14 @ 17:44:40
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0