Dejtinglivet i Luleå, del 1

Känsliga läsare varnas.
 
Istället för att berätta för er var och en så gör jag en liten sammanfattning så ni kan börja ha koll på pojkarna i mitt liv.
 
Dejt nr 1 (Torsdag) : vi drack te hos honom, surrade lite och sen såg vi fjärde Twilight-filmen (under vilken han inte kunde sluta prata). Trevlig, men inget klick alls. Next!
Dejt nr 2 (Fredag)  : Elektriker. He blev inget av då vi båda var så trötta så vi surrade på telefon i nästan två timmar istället. Vi hördes lite under lördagen men inget mer sen dess. 
Dejt nr 3 (Fredag)  : Egen företagare med barn. Jag hann inte träffa honom på fredagen och sen blev det ett missförstånd så vi sågs på måndagen istället.
Dejt nr 4 (Lördag)  : "Brevbäraren" hade redan träffat en tjej så han ville inte dejta två stycken samtidigt. Ridderligt eller tråkigt? Hans förlust.
 
Jag avslutade helgen med lite shopping på Storheden och hittade en superfin klänning. Blå-lila. På mamma-avdelningen...och den satt som ett smäck! Kontokortet brände i börsen men får köpa den senare om det blir nått av. Köpte en röd/orange klänning istället soom gav mig en superfin klyfta och slimmad midja nå jävulskt plus att det är dragkedja hela vägen ner. På framsidan av klänningen...
 

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

SKAFFA INSTRAGRAM DÅÅÅÅ

Svar: Ja.....
Christine

2012-11-26 @ 15:20:44
URL: http://www.onthemoonwithsteve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0